My Pandora noteikumi

My Pandora noteikumi 

1.0 versija, pēdējā atjaunināšana: 04.08.2025. 

 

1. DARBĪBAS JOMA UN PIEMĒROŠANA 

1.1. My Pandora noteikumi attiecas uz jūsu dalību lojalitātes programmā My Pandora, ko Latvijā pārvalda BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o. Latvijas filiāle, uzņēmuma kods: 40103469424, PVN maksātāja numurs: LV40103469424, juridiskā adrese: Antonijas iela 8–9A, Rīga, LV-1010. 

1.2. Lūdzu, uzmanīgi izlasiet Vispārīgos noteikumus. Lai pievienotos My Pandora un kļūtu par biedru, jums ir jāpiekrīt Vispārīgajiem noteikumiem. Vispārīgo noteikumu jaunākā versija ir pieejama šeit: https://pandorastore.lv/pages/my-pandora-noteikumi  

1.3. Pievienošanās My Pandora lojalitātes programmai ir bez maksas, un, lai kļūtu par biedru, nav nepieciešams veikt pirkumu. 

1.4. Dalība programmā My Pandora ir paredzēta tikai personām privātpersonas statusā un ir sasniegušas vismaz 18 gadu vecumu. Reģistrējoties programmā My Pandora, jūs apstiprināt, ka atbilstat šai vecuma prasībai. Mums ir tiesības pieprasīt rakstisku jūsu vecuma apliecinājumu. 

1.5. Jūsu dalība ir paredzēta tikai personīgai lietošanai, nav nododama trešām pusēm un ir pakļauta Vispārīgo noteikumu, kā arī jebkuru citu mūsu apstiprināto nosacījumu, noteikumu, regulējumu, politikas un procedūru pieņemšanai, kurām jūs piekrītat, izmantojot piedāvājumus, saņemot atlīdzības vai veicot pirkumus, izmantojot lojalitātes atlaides. Mums ir tiesības pēc saviem ieskatiem jebkurā laikā noraidīt jebkuru pieprasījumu, izbeigt dalību un/vai atcelt vai pielāgot punktus, ja mēs konstatējam, ka jūsu darījumi ir aizdomīgi vai veikti komerciāliem, ļaunprātīgiem vai krāpnieciskiem mērķiem. 

1.6. Kā My Pandora dalībnieks jūs varat nopelnīt punktus par saviem pirkumiem. Atkarībā no jūsu dalības līmeņa jūs varēsiet izmantot daudzus labumus un piedāvājumus, kā arī varat saņemt ielūgumus uz mūsu organizētiem pasākumiem. Plašāku informāciju par programmas My Pandora labumiem un piedāvājumiem varat atrast 3. sadaļā “PROGRAMMAS LĪMEŅI UN ATLĪDZĪBAS” zemāk vai savā My Pandora kontā, kas pieejams vietnē https://pandorastore.lv/account/login

1.7. Visas priekšrocības, piedāvājumi, pakalpojumi un citas iniciatīvas, kas tiek sniegtas kā daļa no programmas My Pandora, tiek piedāvātas, pamatojoties tikai uz Vispārīgajiem noteikumiem. Programmas My Pandora ietvaros iesaistītie veikali ir visi Pandora mazumtirdzniecības veikali Latvijā, kā arī vietne www.pandorastore.lv (turpmāk kopā saukti par “Iesaistītie veikali” un “Tiešsaistes veikals”). Atjaunināts iesaistīto veikalu saraksts ir pieejams tiešsaistē vietnē: https://pandorastore.lv/pages/veikali

2. PIEVIENOŠANĀS PROGRAMMAI MY PANDORA 

2.1. Lai pievienotos programmai My Pandora, jums jānorāda derīga e-pasta adrese. Kā dalības nosacījums jums ir jāatjaunina šī e-pasta adrese. My Pandora neatbild par punktu vai atlīdzību zaudēšanu novecojušas vai nepareizas informācijas dēļ. 

2.2. Katram dalībniekam var būt tikai viens My Pandora konts. Mums ir tiesības jebkurā laikā atteikt, apvienot vai slēgt jebkurus papildu kontus. 

2.3. Konts, priekšrocības, atlīdzības un punkti, kā arī jebkādas intelektuālā īpašuma tiesības, kas saistītas ar jebkuru My Pandora programmas aspektu, jebkādā formā paliek mūsu ekskluzīvā īpašumā. 

2.5. Lai kļūtu par My Pandora dalībnieku, apmeklējiet mūsu īpašo reģistrācijas lapu šeit [saite] vai skenējiet QR kodu, kas pieejams vienā no mūsu iesaistītajiem veikaliem Latvijā, kas jūs novirzīs uz reģistrācijas lapu. 

2.6. Ja reģistrācijas laikā nepiekrītat Vispārīgajiem noteikumiem un neizveidojat paroli, jūsu My Pandora kontu nevar izveidot. 

2.7. Mēs varam lūgt jūs pierādīt savu identitāti, lai pārliecinātos, ka konts netiek izmantots krāpnieciski vai pārkāpjot Vispārīgos noteikumus, un lai pārbaudītu personas, kas izmanto kontu, identitāti. 

2.8. Ja iepriekš veikalā bija izveidots Pandora Friends Club konts un arī tiešsaistes konts, izmantojot to pašu e-pasta adresi, jūsu konts ir veiksmīgi pārvirzīts uz My Pandora kopā ar jūsu uzkrātajiem punktiem (attiecībā 1:1). 

Ja vēl neesat izveidojis tiešsaistes kontu, varat to izdarīt tagad un aizpildīt īpašu veidlapu šeit. Ja jūsu konts tiks apstiprināts, jūsu punkti tiks attiecīgi pārskaitīti. Šo procesu var pabeigt līdz 2025. gada 31. decembrim. 

Ja rodas problēmas saistībā ar jūsu slēgto Pandora Friends kontu, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu, rakstot uz info@pandorastore.lv.

3. PROGRAMMAS LĪMEŅI UN ATBALSTS

3.1. My Pandora tiešsaistes konts  

3.1.1. Jūsu My Pandora konts ļauj jums izsekot punktu atlikumam, piekļūt personīgajiem atlaižu kodiem, skatīt pasūtījumu vēsturi un saņemt ekskluzīvus paziņojumus par īpašiem pasākumiem, kas veltīti My Pandora dalībniekiem.  

3.1.2. Ja rodas problēmas, piekļūstot savam kontam, vai jautājumi par pieejamajām priekšrocībām, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta komandu, rakstot uz info@pandorastore.lv, lai saņemtu palīdzību.  

3.2. Līmeņi — atbilstība un atlaides 

3.2.1. Līmeņu un atlaižu pārskats 

My Pandora priekšrocības 

PINK 

SILVER 

GOLD 

10% sākuma dāvana 

Krāj punktus  

Maksā ar punktiem  

100 punkti par reģistrēšanos jaunumiem 

Piedāvājums tikai biedriem 

50% atlaide Pandora rotu kopšanas komplektam 

 

Dubultpunkti jaunai kolekcijai 

 

15% atlaide dzimšanas dienas dāvanai 

 


20% atlaide dzimšanas dienas dāvanai 

 


Pandora rotu kopšanas komplekts par 1 EUR

 

GOLD bonuss – 20% 

 


Dubultpunkti jebkuram pirkumam 

 


 

3.2.2. PINK līmenis ir My Pandora lojalitātes programmas sākuma līmenis. Šeit dalībnieki sāk savu priekšrocību izmantošanu, kur viņi iegūst piekļuvi ekskluzīviem dalībnieku piedāvājumiem, sākuma dāvanai (kā aprakstīts šo noteikumu 3.3. sadaļā) un iespējai nopelnīt punktus par saviem pirkumiem. 

3.2.3. Ekskluzīvie piedāvājumi, kas rezervēti dalībniekiem, tiks paziņoti e-pasta paziņojumos, mūsu tīmekļa vietnē un dalībnieka kontā, tostarp detalizēti noteikumi un piedāvājuma ilgums. 

3.2.4. Lai pārietu no PINK uz SILVER dalībnieka statusu, jums jāveic vismaz viens pirkums 1 € vai lielākā vērtībā programmā iesaistītā mazumtirdzniecības vai tiešsaistes veikalā. Lai nodrošinātu, ka darījums ir reģistrēts programmā, pirms pirkuma pabeigšanas jums jāpiesakās tiešsaistē vai jāidentificējas veikalā. 

3.2.5. Pēc pāriešanas no PINK uz SILVER jūs paliksiet SILVER dalībnieks, ja vien viena gada laikā pēc SILVER līmeņa sasniegšanas veiksiet vismaz vienu pirkumu 1 € vai lielākā vērtībā. Ja jūs neatbilstat šim nosacījumam, jūsu statuss atgriezīsies uz PINK. Lūdzu, ņemiet vērā, ka atgrieztie pirkumi netiek ieskaitīti jūsu līmeņa saglabāšanā. 

3.2.6. SILVER līmeņa dalībnieki saņem papildu priekšrocības, tostarp 15% atlaidi dzimšanas dienas dāvanai (sīkāk aprakstīta 3.4. sadaļā), iespēju nopelnīt dubultpunktus par jaunām kolekcijas precēm (skatīt 3.5. sadaļu) un 50% atlaidi Pandora rotu kopšanas komplektam (skatīt 3.7. sadaļu). 

3.2.7. Lai paaugstinātu savu statusu līdz GOLD dalībnieka statusam, 12 mēnešu laikā jāveic pirkums vismaz 250 eiro vērtībā. Gan Pink, gan Silver līmeņa dalībnieki var paaugstināties līdz GOLD līmenim ar vienu pirkumu 250 eiro vai vairāk vērtībā. 

3.2.8. Ja atgriezīsiet preci, atgrieztās preces vērtība tiks atskaitīta no jūsu kopējā pirkuma atlikuma jūsu My Pandora kontā. Ja atgriešanas dēļ jūsu pirkuma summa samazināsies zem 250 eiro sliekšņa, kas nepieciešams GOLD statusam, jūs tiksiet pārvirzīts atpakaļ uz SILVER līmeni. 

3.2.9. Ja iegādājaties produktu, izmantojot savus punktus, ar punktiem samaksātā summa netiks ieskaitīta minimālā pirkuma sliekšņa 250 eiro aprēķinā. 

3.2.10. GOLD dalībnieka statuss ir derīgs 12 mēnešus. Pēc šī perioda, ja kopējā produktu pirkumu summa pēdējo 12 mēnešu laikā ir mazāka par 250 eiro, jūsu dalībnieka statuss tiks pazemināts uz SILVER līmeni. 

3.2.11. GOLD līmeņa dalībniekiem ir ekskluzīvas priekšrocības, tostarp 20% atlaide dzimšanas dienas dāvanai (skatīt 3.4. sadaļu), Pandora rotaslietu tīrīšanas komplekts par 1 eiro (skatīt 3.6. sadaļu) un GOLD bonuss (skatīt 3.5. sadaļu). Viņi arī saņem dubultpunktus par katru pirkumu, kamēr vien saglabā GOLD statusu (skatīt 3.5.3. sadaļu). Turklāt GOLD dalībnieki saglabā visas SILVER līmeņa priekšrocības, tostarp 50% atlaidi Pandora rotaslietu kopšanas komplektam (arī aprakstīts 3.6. sadaļā).  

3.3. Sākuma dāvana 

3.3.1. 10% sākuma dāvana būs pieejama jūsu kontā pēc jūsu My Pandora konta izveides. Lūk, kā tā darbojas: 

3.3.2. 10% sākuma dāvanu var izmantot visos iesaistītajos mazumtirdzniecības un tiešsaistes veikalos, ja esat pieteicies savā dalībnieka kontā vai mūsu darbinieki jūs ir identificējuši iesaistītajos veikalos. 

3.3.3. 10% sākuma dāvana ir derīga vienu mēnesi no jūsu My Pandora konta izveides datuma, un to nevar apvienot ar citām atlaidēm vai reklāmas kodiem. 

3.3.4. 10% sākuma dāvana ir derīga tikai rotaslietām bez atlaides un neattiecas uz piegādes izmaksām, dāvanu kartēm vai aksesuāriem. 

3.3.5. Ja jūs atgriežat pasūtījumu, kurā tika izmantota 10% sākuma dāvana — neatkarīgi no tā, vai tā iegādāta tiešsaistē vai veikalā —, sākuma dāvana tiks uzskatīta par izmantotu un netiks atkārtoti izsniegta. Daļēja atgriešana arī neļauj atkārtoti izsniegt atlaidi. 

3.4. Dzimšanas dienas dāvana 

3.4.1. GOLD un SILVER līmeņa dalībnieki saņem dzimšanas dienas dāvanu, kas sastāv no 15% atlaides SILVER līmeņa dalībniekiem un 20% atlaides GOLD līmeņa dalībniekiem, ievērojot tālāk izklāstītos nosacījumus: 

3.4.2. Dzimšanas dienas dāvana būs pieejama jūsu kontā reizi gadā, jūsu dzimšanas dienā, ja esat pievienojis savu dzimšanas dienas datumu savam My Pandora kontam. 

3.4.3. Ja jūsu dzimšanas diena ir 30 dienu laikā pēc tās pievienošanas jūsu profilam, atlīdzība var tikt izsniegta līdz 30 dienām vēlāk. 

3.4.4. Dzimšanas dienas dāvanu var izmantot visos iesaistītajos mazumtirdzniecības un tiešsaistes veikalos, ja klients ir pieteicies savā dalībnieka kontā vai identificējies veikalā. 

3.4.5. Dzimšanas dienas dāvana ir derīga tikai rotaslietām bez atlaides un neattiecas uz piegādes izmaksām, dāvanu kartēm vai aksesuāriem. 

3.4.6. Dzimšanas dienas dāvana ir derīga vienu mēnesi no izsniegšanas datuma, un to nevar apvienot ar citām atlaidēm vai kuponiem. 

3.4.7. Ja atgriezīsiet pasūtījumu, kuram tika izmantota dzimšanas dienas dāvanas atlaide — neatkarīgi no tā, vai tas tika iegādāts tiešsaistē vai veikalā —, dzimšanas dienas dāvana tiks uzskatīta par izmantotu un netiks atkārtoti izsniegta. Daļējas atgriešanas gadījumā atlaide netiek atkārtoti izsniegta.

3.5. Dubultpunkti par jaunu kolekciju un dubultpunkti GOLD līmeņa dalībniekiem 

3.5.1. SILVER līmeņa dalībnieki var nopelnīt dubultpunktus, iegādājoties rotaslietas no jaunas kolekcijas divu nedēļu laikā pēc tās laišanas klajā. 

3.5.2. Šis piedāvājums tiks paziņots ar e-pasta paziņojumiem, tīmekļa vietnē un dalībnieka kontā, tostarp detalizēti noteikumi un piedāvājuma ilgums. 

3.5.3. GOLD līmeņa dalībnieki nopelna dubultpunktus par katru pirkumu, saglabājot savu GOLD statusu, saņemot 2 punktus par katru iztērēto eiro.   

3.6. GOLD bonuss 

3.6.1. GOLD bonuss ir ekskluzīva priekšrocība, kas pieejama tikai dalībniekiem, kuri ir sasnieguši GOLD līmeni. Tas piedāvā 20% atlaidi pilnas cenas rotaslietām. Atlaide neattiecas uz piegādes izmaksām, dāvanu kartēm vai aksesuāriem. Bonuss ir derīgs 3 mēnešus no izsniegšanas datuma un to nevar apvienot ar citām atlaidēm vai reklāmas kuponiem. 

3.6.2. GOLD bonusu var izmantot visos iesaistītajos mazumtirdzniecības veikalos un tiešsaistē, ja vien dalībnieks ir pieteicies savā kontā vai identificējies veikalā. 

3.6.3. Ja dalībnieks saglabā savu GOLD līmeņa statusu, jauns GOLD bonuss tiks atkārtoti izsniegts saskaņā ar tiem pašiem nosacījumiem. 

3.6.4. Ja jūs atgriežat pasūtījumu, kuram tika izmantota GOLD bonusa atlaide — neatkarīgi no tā, vai tas tika iegādāts tiešsaistē vai veikalā —, GOLD bonuss tiks uzskatīts par izmantotu un netiks atkārtoti izsniegts. Daļēja atgriešana arī neļauj atkārtoti izsniegt atlaidi.

3.3.7. Pandora rotu kopšanas komplekta atlaide 

3.7.1. SILVER un GOLD dalībnieki ir tiesīgi saņemt 50% atlaidi Pandora rotu kopšanas komplektam. Šo piedāvājumu var izmantot vienu reizi, vienam komplektam, visos iesaistītajos mazumtirdzniecības veikalos un tiešsaistē — ja vien klients ir pieteicies savā dalībnieka kontā vai identificējies veikalā. Ņemiet vērā, ka tiešsaistes pirkumiem tiek piemērota piegādes maksa. Atlaides kods ir derīgs vienu gadu no izsniegšanas datuma. 

3.7.2. GOLD līmeņa dalībnieki, pirmo reizi sasniedzot GOLD statusu, saņem unikālu kodu Pandora rotu kopšanas komplekta iegādei par 1 eiro. Šis ir vienreizējs, neatjaunojams piedāvājums, kas pieejams tikai pirmajā GOLD līmeņa dalības gadā, un tas ir ierobežots līdz vienam komplektam vienam dalībniekam. 

Lai saņemtu šo atlaidi, dalībniekam jāpiesakās savā kontā vai jāidentificējas veikalā. Piedāvājums beidzas, atjaunojot GOLD līmeni vai ja dalībnieks atgriežas SILVER statusā. Tiešsaistes pirkumiem tiek piemērota piegādes maksa. 

Pēc GOLD statusa atjaunošanas vai pazemināšanas uz SILVER līmeni dalībnieks joprojām būs tiesīgs saņemt 50% atlaidi Pandora rotu kopšanas komplektam (sīkāku informāciju skatiet 3.7.1. punktā). 

3.8. Brīdinājumi un atgādinājumi 

3.8.1. Lai palīdzētu jums pilnībā izmantot My Pandora programmas priekšrocības, jūs saņemsiet atgādinājumus un paziņojumus par tām. 

3.8.2. Piemēram, mēs jūs informēsim par jūsu punktu atlikumu un to derīguma termiņu, lai jūs varētu tos izmantot pirms to termiņa beigām. Jūs arī tiksiet informēts, kad jūsu kontam tiks pievienoti jauni punkti, kad sasniegsiet jaunu līmeni, kad kļūs pieejams jauns atlaižu kods vai kad sāksies tikai biedriem paredzēts piedāvājums. 

3.8.3. Jūs varat jebkurā laikā atteikties no šo paziņojumu saņemšanas, noklikšķinot uz pogas “Atteikties no abonēšanas” ziņojumu apakšdaļā. Pat ja atsakāties, jūs joprojām varēsiet piekļūt visai programmas informācijai un pieejamajiem atlaižu kodiem, piesakoties savā My Pandora kontā. 

3.9. Jaunumu izsūtnes komunikācija 

3.9.1. Lai būtu informēts par visiem mūsu pasākumiem un paziņojumiem, tostarp tiem, kas nav paredzēti tikai My Pandora biedriem, varat abonēt mūsu jaunumus, izmantojot abonēšanas sadaļu mūsu tīmekļa vietnes kājenē. 

3.9.2. Abonējot Pandora jaunumus, jūs saņemsiet 100 punktus (kas atbilst 5 eiro atlaidei). Šis piedāvājums ir pieejams visiem līmeņiem, un to var pieprasīt tikai vienu reizi katrā kontā. Punkti netiks atkārtoti piešķirti, ja jūs anulēsiet abonementu un pēc tam atkārtoti abonēsiet. 

3.9.3. Jūs varat jebkurā laikā atteikties no Pandora jaunumu saņemšanas, izmantojot jaunumos norādīto saiti vai sazinoties ar mūsu atbalsta komandu pa e-pastu info@pandorastore.lv. Atteikšanās no abonementa neietekmēs punktus, ko esat nopelnījis abonēšanas laikā.

3.10. Punktu nopelnīšana un izmantošana 

3.10.1. Punktus var nopelnīt, tos izmantot un piekļūt ar programmu saistītajiem piedāvājumiem un priekšrocībām, tikai identificējot sevi kā programmas dalībnieku veikalā vai piesakoties savā My Pandora kontā tiešsaistē. 

3.10.2. Punktus var nopelnīt, iegādājoties mūsu produktus visos iesaistītajos mazumtirdzniecības un tiešsaistes veikalos Latvijā, kā arī piedaloties citās mārketinga aktivitātēs. 

3.10.3. Veicot pirkumu kādā no programmā iesaistītajiem mazumtirdzniecības veikaliem, norēķinoties uzrādiet veikala darbiniekiem QR kodu no sava My Pandora e-pasta, My Pandora konta vai sava digitālā maka kartītes. Punkti tiks automātiski pievienoti jūsu kontam pēc pirkuma veikšanas neatkarīgi no tā, vai iegādājaties Pandora rotaslietas vai aksesuārus.

3.10.4. Veicot pirkumus tiešsaistē, jums ir jāpiesakās savā My Pandora kontā, izmantojot savu e-pastu un paroli, lai nodrošinātu, ka jūsu darījumi tiek reģistrēti. Punkti tiks automātiski ieskaitīti gan par Pandora rotaslietām, gan aksesuāriem. Tie tiks pievienoti jūsu My Pandora kontam, tiklīdz jūsu pasūtījuma statuss mainīsies uz "Izpildīts". 

3.10.5. Par visiem pirkumiem, kas veikti pēc pieteikšanās programmā, izmantojot savu dalībnieka kontu, jūs nopelnīsiet 1 punktu par katru iztērēto pilnu 1 €, kas tiks reģistrēts jūsu My Pandora kontā (izņemot dāvanu karšu pirkumus). Punkti tiek piešķirti, pamatojoties uz pilnu iztērēto eiro summu, noapaļojot uz leju līdz tuvākajam veselajam eiro. Piemēram, neatkarīgi no tā, vai iztērējat 24,10 € vai 24,99 €, jūs saņemsiet 24 punktus. Par pirkumiem, kuru summa ir mazāka par 1 €, punkti netiks piešķirti. 

3.10.6. Punkti tiek nopelnīti, ja pirkumi tiek apmaksāti ar dāvanu karti (skatīt punktu 3.10.8.), maksājumu karti vai skaidru naudu. 

3.10.7. Punkti tiek piešķirti par visiem rotaslietu un aksesuāru pirkumiem, tostarp akcijas precēm. Punkti netiek nopelnīti par dāvanu karšu pirkumiem.

3.10.8. Ja pirkumu apmaksājat daļēji ar punktiem vai dāvanu karti, jūs nenopelnīsiet punktus par daļu, kas segta ar punktiem vai dāvanu karti. 

Piemērs: ja preces cena ir 100 eiro un maksājat ar 200 punktiem (10 eiro vērtībā, vai tādas pašas vērtības summu no dāvanu kartes) un 90 eiro skaidrā naudā, jūs nopelnīsiet 90 punktus. Punkti tiek piešķirti tikai par summu, kas samaksāta skaidrā naudā.

3.10.9. Punktus nevar nopelnīt vai pieprasīt par darījumiem, kas veikti pirms kļūšanas par My Pandora dalībnieku. 

3.10.10. Izmantojot punktus tiešsaistē, nav minimālās prasības — norēķinoties varat atlasīt jebkuru punktu skaitu, izmantojot slīdni, un izmantot tos pirkumam. 

Mazumtirdzniecības veikalos punktus var izmantot pa 100 punktiem, un minimāli ir nepieciešami 100 punkti. Katrs 100 punktu pieaugums atbilst fiksētai atlaidei: 

100 punkti = 5 eiro atlaide 

200 punkti = 10 eiro atlaide 

300 punkti = 15 eiro atlaide 

Un tā tālāk. 

Punktu vērtība, tos izmantojot, ir 0,05 eiro (20 punkti ir vienādi ar 1 eiro atlaidi). Punktus var izmantot arī atlaides precēm.  

3.10.11. Punktus var izmantot, lai apmaksātu produktus, segtu piegādes izmaksas un nodokļus. Tomēr punktus nevar izmantot dāvanu karšu iegādei.

3.10.12. Vienam darījumam var izmantot tikai vienu atlaižu kodu vai atlīdzību. Atlaižu kodus, kas izmantoti, izmantojot punktus, nevar apvienot ar atlaidēm “Sākuma dāvana”, “Dzimšanas dienas dāvana”, “Pandora kopšanas komplekts” vai citiem atlaižu kodiem. Šīs atlaides nevar izmantot vienlaicīgi. 

3.10.13. Punktus nevar apmainīt pret skaidru naudu un tie nav nododami trešām pusēm. Punktus nevar piešķirt, mantot vai ieķīlāt. 

3.10.14. Ja atlaides vērtība, kas izmantota, izmantojot punktus, ir mazāka par kopējo pasūtījuma summu, atlikusī summa jāmaksā, izmantojot autorizētu maksājuma metodi.

Ja atlaides vērtība, kas iegūta par punktiem, pārsniedz darījuma galīgo summu, papildu maksājums nav nepieciešams. Saskaņā ar Latvijas likumdošanu, produkta saņemšana bez maksas, izmantojot My Pandora sakrātos punktus, noteiktos gadījumos var tikt uzskatīta par ar preci izteiktu atlīdzību jeb ar iedzīvotāju ienākuma nodokli apliekamu labumu. Ja viena kalendārā gada laikā:

a) Jūs saņemat vairāk nekā sešas (6) šādas preci izteiktas atlīdzības balvas, vai
b) Vienas izpirktas balvas (bez maksas) vērtība pārsniedz 200 EUR,

mums ir likumīgs pienākums deklarēt šo balvu vērtību kā ar nodokli apliekamus ienākumus un ieturēt iedzīvotāju ienākuma nodokli atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Šādos gadījumos no Jums var tikt pieprasīta personīgā informācija (piemēram, pilns vārds un uzvārds, personas kods vai līdzvērtīgi dati), lai izpildītu nodokļu deklarēšanas pienākumus.

3.10.15. Nopelnītie punkti beidzas 12 mēnešus pēc pirkuma, kas tos ģenerēja. Izmantojot punktus, vispirms tiek izmantoti vecākie punkti. Jūsu punktu derīguma termiņš ir redzams jūsu My Pandora konta atlīdzību vēsturē.

3.10.16. Punkti netiek piešķirti par atceltiem pasūtījumiem vai pirkumiem. Tas pats attiecas uz daļēji atmaksātiem pasūtījumiem — punkti tiks koriģēti, lai atspoguļotu faktiski iztērēto summu. 

Piemēram, ja par pirkumu 100 € apmērā nopelnījāt 100 punktus un vēlāk saņemat 75 € atmaksu, jūsu punkti tiks samazināti līdz 25 punktiem, kas atbilst faktiski iztērētajiem 25 €. 

3.10.17. Ja atgriežat pasūtījumu, kas apmaksāts ar punktiem, izmantotie punkti tiks atkārtoti ieskaitīti jūsu My Pandora kontā tikai tad, ja tiks atgriezts viss pasūtījums. Punkti, kas izmantoti daļēji atgrieztiem pasūtījumiem, netiks atkārtoti ieskaitīti.

4. NOTEIKUMU GROZĪJUMI, IZBEIGŠANA VAI TERMIŅA BEIGAS 

4.1. Jūs varat jebkurā laikā izbeigt savu dalību programmā My Pandora, nosūtot pieprasījumu mūsu klientu apkalpošanas dienestam uz info@pandorastore.lv. 

4.2. Ja dzēsīsiet savu kontu, visi ar jūsu kontu saistītie punkti tiks nekavējoties noņemti, arī visas priekšrocības, kuponi un citi pakalpojumi, kas saistīti ar jūsu dalības statusu programmā My Pandora. Jūsu dati, piemēram, jūsu vēsture un profils, tiks dzēsti arī saskaņā ar mūsu privātuma politiku. 

4.3. Mēs jebkurā laikā un pēc saviem ieskatiem varam pārtraukt, mainīt, papildināt, ierobežot, apturēt vai pārtraukt programmu My Pandora, tostarp jebkurus vai visus ar programmu saistītos piedāvājumus un priekšrocības. Iepriekš minētie noteikumi neietekmēs pasūtījumus un pirkumus, kas veikti pirms šīm izmaiņām un kuriem punkti jau ir izmantoti. 

4.4. Mums ir tiesības izbeigt jūsu dalību programmā My Pandora pamatota iemesla dēļ. Pamatoti iemesli pēc mūsu ieskatiem ietver, bet neaprobežojas ar šādiem gadījumiem: 

4.4.1. ja neesat izmantojis savu kontu (lai nopelnītu punktus vai izmantotu savas priekšrocības) 5 gadus; 

4.4.2. ja mēs uzskatām, ka jūsu konta lietošana ir neatļauta, krāpnieciska vai citādi nelikumīga; 

4.4.3. ja jūs sniedzat nepatiesu informāciju; 

4.4.4. jebkāda rīcība, kas saistīta ar My Pandora programmu vai mūsu tiešsaistes un mazumtirdzniecības veikaliem, kas ietver zādzību, pārkāpumus, aizskarošu vai aizskarošu uzvedību vai nepatiesas vai maldinošas informācijas sniegšanu; 

4.4.5. ja jūs pārkāpjat kādu no Noteikumu punktiem. 

4.5. Mēs jebkurā laikā un pēc saviem ieskatiem varam izbeigt, mainīt, ierobežot vai apturēt My Pandora lojalitātes programmu, jebkuru šo Noteikumu daļu, dalībnieku priekšrocības vai saistītos bieži uzdotos jautājumus. 

4.6. Mums ir tiesības jebkurā laikā pēc saviem ieskatiem izbeigt, pārtraukt vai atcelt programmu. Šādos gadījumos mēs informēsim dalībniekus pa e-pastu vismaz vienu mēnesi pirms programmas beigām 

4.7. Mums ir arī tiesības pēc saviem ieskatiem jebkurā laikā mainīt lojalitātes programmu. Jebkuras izmaiņas stājas spēkā, tiklīdz tās tiek publicētas tiešsaistē. Tomēr atlīdzības pārtraukšanas gadījumā mēs informēsim dalībniekus vismaz vienu mēnesi pirms pārtraukšanas. 

5. PERSONAS DATI UN MĀRKETINGS 

5.1. Mēs apstrādāsim jūsu personas datus, lai sniegtu jums programmas My Pandora pakalpojumus, tostarp pārvaldītu jūsu pirkumus, ņemot vērā jūsu priekšrocības un ieguvumus, reģistrētu nopelnītos un izmantotos punktus, sniegtu jums personalizētas priekšrocības un piedāvājumus, arī pārvaldītu jūsu My Pandora kontu tiešsaistē. Turklāt mēs apstrādāsim jūsu personas datus, lai sniegtu jums personalizētu saturu un ziņojumus, kas nepieciešami programmas pamatpakalpojumu sniegšanai. 

5.2. Jums ir tiesības piekļūt saviem datiem un tos labot, pieprasīt to dzēšanu vai izmantot savas tiesības ierobežot savu datu apstrādi. 

6. ATBILDĪBAS IEROBEŽOJUMS 

6.1. BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o. Latvijas filiāle nav atbildīga nevienas personas priekšā par jebkādām darbībām, kas veiktas vai nav veiktas saistībā ar programmu My Pandora likumā noteiktajās robežās. 

6.2. BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o. Latvijas filiāle nav atbildīga par jebkādu My Pandora dalībnieku informēšanu par ar programmu saistītiem jautājumiem, arī nebūs atbildīga par nepareizu vai neprecīzu informācijas ievadīšanu, problēmām, kas saistītas ar jebkuru dalībnieka izmantoto aprīkojumu vai programmēšanu, cilvēciskām kļūdām, jebkura telefona vai elektroniskā pārraides tīkla pārtraukumiem, dzēšanu, ūdu vai darbības traucējumiem, problēmām, kas saistītas ar datortehniku, programmatūru, nespēju piekļūt tīmekļa vietnei vai tiešsaistes pakalpojumam, jebkādām citām tehniskām vai netehniskām kļūdām vai jebkādiem darbības traucējumiem jebkāda iemesla dēļ, likumā atļautajās robežās. 

6.3. Jebkura prasība, prasības cēlonis vai strīds ("prasība"), kas izriet no vai ir saistīts ar Noteikumiem vai dalību My Pandora programmā, tiks risināts BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o. Latvijas filiāles atrašanās vietā Latvij