Atgriešana

 

Klientam ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas, nenorādot iemeslus, atteikties no preces un atgriezt. Tādā gadījumā:

  • Mēs akceptēsim produktu atgriešanu tikai tādā gadījumā, ja tam nebūs noņemta cenu zīme.
  • Preces iepakojums nedrīkst būt bojāts, kā arī prece kopā ar iepakojumu nedrīkst būt zaudējusi tirgošanas izskatu, un tai ir jābūt pilnā komplektācijā.
  • Prece nevar būt lietota vai izmēģināta.
  • Klients apmaksā atgriešanas / sūtīšanas izdevumus.

Klientam, saņemot nekvalitatīvu preci, ir nekavējoties jāsazinās ar pārdevēju pa tālruni vai e-pastu un jāsaskaņo maiņas vai atgriešanas nosacījumi.

Tādā gadījumā:

  • Precei un iepakojumam ir jābūt pilnā komplektācijā.
  • Klients apmaksā atgriešanas / sūtīšanas izdevumus.

Atgriežot vai mainot preci, klientam ir jāaizpilda un jāparaksta “Atgriešanas veidlapa” (kuru var izdrukāt ŠEIT) un jānosūta kopā ar reģistrēto sūtījumu (ar DPD kurjera vai pasta starpniecību) uz PANDORA veikalu Gedimino pr. 2A, Vilnius, 01103. Ja vēlaties samainīt preci, atgriešanas veidlapā norādiet, ka vēlaties mainīt un kāds produkts vai izmērs Jums nepieciešams. Apmaiņa ir iespējama tikai vienai vienībai ar tādu pašu vērtību.

Nosūtiet aizpildītu veidlapu un iesaiņotos produktu uz adresi: Pandora veikals, Gedimino ave. 2A, Vilnius 01103 Lithuania.

Pēc preces atgriešanas 14 dienu laikā nauda tiks atgriezta atpakaļ Jūsu kontā.